zaterdag 13 augustus 2016



Hoop

Hoop is voor mij als een sprankelend lichtje
soms dichtbij, soms wat verder weg
het is de bron van mijn kunnen, mijn kracht, mijn wil
Een lichtje in het duister, een baken in de nacht

Hoop is voor mij als een teken
dat het leven zoveel meer is...
meer dan een donker gat, dan eenzaamheid en angst
Het is als een lichtje aan de hemel... in de donkerste nacht

Hoop is voor mij als een vlinder
die ooit als een rups begon
waar het einde naderde, ook weer nieuw leven ontstond
Het is als kleurige vleugels... gedragen op de wind

Hoop is voor mij als een twinkeling in iemands ogen
als een lach op een gezicht..
Ik wil niets liever dan dit met Jou delen
want.... Hoop is leven... Hoop is licht! 

Hoop is voor mij als een sprankelend lichtje
Ik deel het hier graag met jou
omdat het leven soms ronduit zwaar is
en Hoop óók schuilt in de woorden
"Ik zie jou"

Irene ♡






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit blog wordt nog Zoveel Mooier met een reactie van jou! Dank je wel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...