maandag 18 april 2016

Het spijt me ♡



Het spijt me....

Dat ze op jouw ziel hebben getekend.
Dat je bent vernederd, genegeerd of bent buiten gesloten.
Dat je je zo eenzaam hebt gevoeld.

Het spijt me....

Voor de pijn die je hebt moeten voelen.
De tegenslag die je hebt gehad.
Het verdriet dat je is overkomen.

Het spijt me....

Dat je jezelf hebt moeten verstoppen.
Dat je de angst in de ogen hebt moeten kijken.
Dat je je niet veilig hebt gevoeld.

Het spijt me....

Voor de strijd die jij hebt moeten voeren.
De momenten waarop alles zó donker was.
Jij je zo in de steek gelaten voelde.

Het spijt me....

Dat ze je hebben doen geloven dat jij niet van waarde bent.
Dat je bent getreiterd en gepest.
Dat er niemand was die in jou geloofde.

Het spijt me....

Voor de geheimen die je met je mee moet dragen.
De momenten waarop je niet jezelf durft of kunt zijn.
Je weinig tot geen liefde hebt ervaren.

Het spijt me....

Mooi lief mens, dat ze jou nooit hebben willen leren kennen.
Dat ze aan jou voorbij zijn gegaan.

Maar laat me je vertellen...

Zij zijn de verliezers.

Want jij bent zo mooi!
Jij bent zo waardevol!
Jij bent moedig en zo sterk!
Ook jij hoort erbij, jij mag er zijn!
Precies zoals jij nu bent, UNIEK!

Laat je 'never' nooit meer iets anders wijsmaken! 
Geloof in jezelf. Hou van jezelf!

Jij bent het waard!  
 
Irene ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit blog wordt nog Zoveel Mooier met een reactie van jou! Dank je wel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...